Známý neznámý Kivi

10.06.2013 21:18

Jezdec, který má za sebou hodně úspěchů a se řítí až 200 mph v jednom z nejtěžších motocyklových závodů na světě tvrdí, že nikdo ve Windsoru neví, kdo je. Bruce Anstey , 44letý Novozélanďan z Ash Lane se letos zúčastnil své 14. Isle of Man TT.
Vyhrál tady devět závodů a vybojoval dalších 27 umístění na stupních vítězů a stal se 11. nejúspěšnějším jezdcem v TT 106- leté historii. Pan Anstey je také jediný člověk, který dosáhl alespoň jednou na Top3 v každém ze tří hlavních akcí během posledních 10 let - TT, Ulster Grand Prix a North West 200 .
Novozélanďan žije posledních 13 let ve Windsoru, ale přes jeho úspěch je rodák z Wellingtonu doma relativně anonymní. Bruce Anstey řekl: " Je to divné, ale jak přijedu na ostrov nebo do Severního Irska jsem obléhán žádostmi o autogram, a když se vrátím domů do Windsoru, můžu jít do Tesca na nákup, a nikdo neví, kdo jsem."
44letý Kivi se také vyjádřil k nešťastné události s japonským jezdcem Yoshinari Matsushitou, který zemřel po nehodě v pondělí 27. května. Antsey, který žije se svou snoubenkou Anne-Marie Ramsey, k tomu řekl: " Nevěděl jsem, co se tomu chlapovi stalo. Chápu rizika a jsem z nich nervózní, ale já se pořád moc těším na další závodění. "