Stanislava Malinová

18.03.2015 20:28

Držitelka slavného jména je další představitelkou něžného pohlaví v sedle závodních motocyklů.

 

Ahoj, na úvod se nám představ.

Jmenuji se Staňka Malinová a bydlím v Křižanovicích u Bučovic.

 

V jakých třídách startuješ? Jak dlouho závodíš a jak ses k závodění dostala?

Startuji ve třídě 125 SP a na trati jsem se objevila v roce 2013(2x), tak pokud se to dá vůbec počítat tak to letos bude 3 sezona  : )

Motorky miluju dá se říct od mala, ale první impulz a myšlenka vyzkoušet road racing přišel poté, co jsem navštívila vysněné místo snad každého závodníka IOM TT.

Kdo s tebou jezdí po závodech?

Mám velké štěstí, co se týká pomoci lidí okolo mě a asi bych je nezvládla všechny představit, ale člověk který mi je největší oporou ne jen teď, ale už od kolíbky je mamka. Dále do letošní sezony nastupuji s novým Týmem Motor Village 69, který obsahuje několik jezdců(5) a mechaniků, prostě parta skvělých lidí, který určitě nikdo nepřehlídne J

 

Tak maminka ti dělá manažera, jo? Jaké jsou tvoje dosavadní nejlepší výsledky? Naopak závod, na který bys nejraději moc nevzpomínala?

Časy ani umístění zatím nestojí za zmínku, ale za nejlepší výsledky považuju posuny kupředu  a šachovnicovou vlajku na každém závodě co jsem odjela , takže vzpomínám ráda na každý závod.

 

Jaké jsou tvoje plány do budoucna?

Plánů mám spoustu, ale říká se, že není dobrý plánovat nahlas a moc dopředu.

Tak uvidíme třeba časem. Jaký je tvůj oblíbený okruh a proč? Preferuješ motodromy nebo přírodní tratě?

Oblíbeným pro mě zůstane Kyjovský okruh, kde jsem startovala vůbec svůj první závod, takže spíš osobní záležitost. Přírodní trať je divočina, motodrom velká škola…jsem pro oboje, hlavně že se jede J

 

Oblíbené jídlo, pití, muzika?

Když dá přede mě někdo Lasagne tak dokážu i zachrochtat, piju víc kávy než vody a nejlepší muzika je 2taktní.

Tvůj oblíbený jezdec?

Maria Costello

 

Jak tě berou soupeři? Máš třeba mezi soupeři třeba nějakého dobrého kamaráda?

Jak mě berou? To se musíte zeptat jich, ale asi dobře, protože je zatím neohrožuju J …

 

Tvůj závodnický sen?

Jeden ze snů je asi taková klasika, dostat se jednoho krásnýho dne na podium.

 

Je dobré dávat si vysoké cíle, to ti chválím, aspoň máš velkou motivaci. Do nadcházející sezóny ti přeju hodně úspěchu a taky to, aby ti chlapi při závodech koukali pořád na zadek.

 

foto wusa