Rob McELNEA - North West 200

02.01.2009 19:38

„Nemůžu se dočkat Nort West 200. Snad budu šťastnější než dříve.“

Komentuje legendární bývalá Road Racingová hvězda Rob McElnea, jehož tým míří na NW s velice schopným jezdcem Michaelem Rutterem.

McElnea říká : „Bude to Yamaha v barvách NW200 a plánujeme účast v British Superbike Championship. A věřím, že Michael může vyhrát. Stále si pamatuji na dny, kdy jsem závodil v mistrovství světa F1 na silnici. V těch letech byl šampiónem Joey Dunlop a já byl jeho soupeřem. Joey začal rok 1993 vítězstvím na Isle of Man. Pak jsem ho porazil v Assenu v Holandsku. O všechno šlo pak na Ulster Grand Prix. Joey vedl v šampionátu a v Dundrodu byl vždycky skvělým jezdcem. Taky jsem měl tenhle okruh rád, ale preferoval jsem NW. V Dundrod to hučelo jako v úle,  je tam vždycky skvělá atmosféra, samozřejmě Dunlop byl doslova všude. Měl jsem šanci ho dvakrát  porazit ve stejném roce, vedl jsem, ale všechno jsem zahodil – dvakrát v jednom kole. Z dnešního pohledu cítím, že jsem měl v jednom z těch závodů vyhrát. Možná až teď, jako majitel týmu, se dočkám své pomsty.“