Road Racing Párty už za třicet dnů....

30.10.2013 20:16

Už jen třicet dnů zbývá do začátku další Road Racing Párty.

 

Letošní setkání jezdců a přátel road racingu se po roce opět vrací do Hořic. Přípravy jsou v plném proudu a určitě to bude stát za to být u toho.

 

Podle ohlasů, kterých se mi od vás dostalo, to vypadá, že bude asi hodně plno, tak by možná nebylo od věci, abyste svůj příjezd na akci raději moc neoddalovali.

 

Kontaktoval jsem všechny oceněné, někteří se naopak ozvali sami a tak se zdá, že pomyslné stupně vítězů budou ve všech třídách opravdu plné. Přijedou i jezdci ze zahraničí, za všechny budu jmenovat Wolfi Schustera, Christophera Edera nebo třeba Dani Zoernwega. A pokud vše klapne, přijede i Didi Grams. Obeslal jsem i všechny pořadatele rychlých závodů, tak uvidíme, kdo z nich dorazí.

 

Kromě jezdců přijedou i lidé, kteří mají k motocyklovým závodům taky velmi blízký vztah. Na koho se tedy můžeme těšit? Jak jsem psal, Václav Svoboda se ujme moderování, dále přijedou Petr Civín, Josef Kubíček, Martin Sodomek, Petr Hrabčák a jsem moc rád, že mezi nás opět zavítá i Radek Urbanec.