Mirek Sedlo

23.11.2010 20:07

Jeden z nejúspěšnějších jezdců třídy sportproduction 125 v posledních letech, Míra Sedlo, odpovídá na otázky Vojty Vaňka.

Ahoj Míro, představ se našim fanouškům.

Nazdárek všem čtenářům, jmenuji se Miroslav Sedlo, narozen 1968, domovská základna Rajhrad cca 10km jižně od Brna.  

Jak dlouho závodíš a jak ses k závodění dostal?

Závodím od roku 1996 a k závodění jsem se dostal čirou náhodou- i když kolem motorek, jsem se motal od mala jako mechanik – samouk.

 

Kdy a kde jsi absolvoval svůj první závod?

Svůj první závod jsem jel na jaře roku 1996 v Brně. 

Jakou kategorii jezdíš a na jakém motocyklu?

Jezdím kategorii 125 SP, moto Cagiva Mito125SP

 

Preferuješ spíše přírodní okruhy anebo motodromy?

No u mě je to 50/50 neb, jak příroďáky tak okruhy mají své kouzlo.

Z Hořic sis už odvezl mnoho věnců, v jakém roce si zde startoval poprvé a na jakém motocyklu?

To si pamatuji celkem přesně, byl to můj druhý závod v životě a bylo to v roce 1996, moto jak jinač než Cagiva a nedopadlo to tak nejhůře.

 

Co považuješ za svůj největší úspěch?

No, toť otázka – za ty roky se to těžko hodnotí – ale první vítězství je jenom jednou v životě.

Co si myslíš o českém road racingovém poháru? Jaký je tvůj názor? 

No je to super, pro mne to byla další výzva – každého osobní věc, jestli do toho jde .

 

Máš nějakou oblíbenou trať?

Jasně Brno ale každá trať má svoje kouzlo.

Máš nějaký jezdecký vzor nebo oblíbeného jezdce? 

Max Biaggi léta letoucí.

A ještě nám prozraď co rád jíš, piješ?

Co se týče jídla nejsem celkem vybíravý, pití- Tulamore whisky

 

Tak to je vše děkuji ti za rozhovor a přeju mnoho dalších úspěchů a odjetých závodů

Také děkuji -444SP- M.Sedlo

 

foto 2x Petr Toman (Těrlicko 2010), 2x wusa (Hořice 2010)