Michael Pearson o Ulster Grand Prix

19.08.2011 17:59

Michael Pearson byl dalším z řady jezdců, kteří se během minulé soboty zranili na Ulster Grand Prix. Jezdec týmu D&GW Racing havaroval v McKinstry Skip Hire Superbike Race v  Lindsay Hairpin a po té v dalším závodě, opět ve stejné zatáčce, tentokrát se ale pád neobešel bez následků. Dr. Fred McSorley měl po prohlídce podezření na zlomený loket. Sám Michael mě v depu po závodech říkal, že se doktor určitě mýlil. Naštěstí tomu tak bylo, ale jeh loket je silně naražený.

Pro Pearsona to byl opravdu těžký víkend. Vzhledem k nestálému počasí nebylo jeho BMW dobře obuto do závodu třídy Superstock, do kterého si Michael vyjel hodně dobré  5. místo na startovním roštu. Vlastně jediným dokončeným závodem bylo jeho 12. místo v Aer Lingus Supersport 600 race, kde měl navíc problémy s motocyklem.


Michael k tomu poznamenal: "Všechno šlo od špatného k horšímu. Měl jsem problémy s výběrem pneumatik a ještě se přidalo pár dalších drobností. Steve Mercer mě ťuknul o brzdu na předním kole a když jsme přijeli až k Lindsey Hairpin, motocykl mě nebrzdil a já šel k zemi, to bylo v prvním kole závodu superbiků. Moc nechybělo a vrazil do mě Adrian Archibald. V závodě 600cc jsem bojoval až o dvanácté místo. Nevím co se stalo s motocyklem, ale D&GW Racing/Carryduff Forklifts Yamaha R6 měla o 15mph pomalejší top speed, než tomu bylo v tréninku. Závod Superstock mě opravdu naštval. Kvalifikoval jsem se na pátém místě a čekal jsem, že udělám dobrý výsledek. Těsně před startem sprchlo a tak jsme dostali ještě jedno extra zaváděcí kolo navíc. Okolo 20% tratě bylo opravdu mokré, to bylo mezi Deer's Leap a Quarterlands, ale zbytek byl suchý. Proto si myslím, že neměl být závod vyhlášený jako striktně mokrý. Neměl jsem v tu chvíli připravené jiné pneumatiky, respektive jsem nechtěl zničit další sadu mokrých gum, když většina tratě byla suchá. Proto jsem se nakonec rozhodl do závodu nestartovat. Byl jsem smutný za sebe, mé sponzory i fanoušky ".
 
 
Foto: Tremaine Gregg.