MARIA HODGSON

16.01.2009 13:53

Další ženou, která se rozhodla poměřit své schopnosti s muži je MARIA HODGSON.
Tady je krátký, ale o to zajímavější rozhovor

Proč Yamaha?
Než jsem si přídila R6 měla jsem vždycky Suzkji. Dodnes denně Suzkji používám na cestu do práce. Testovala jsem GSXR a R6 a nakonec to vyhrála R6, protože mě přinesla úsměv do tváře. Když jsem vloni koupila novou R6, nebylo to moc rozumné, není tady moc možností k využití jejího výkonu, ale nejlíp vypadá.

Proč Arai?
Je velice pohodlná a není tak rozměrná. A taky mám ráda, když ventilace funguje a není tam jenom pro parádu.

Kdo ti děla design tvé přilby?
Navrhla jsem si ho sama.

Co se ti líbí na motocyklových závodech?
Ráda jezdím rychle a nemusím se strachovat v běžné dopravě. Závodění mě udržuje v pohodě. A taky jsem tady potkala pár opravdu dobrých kamarádů.

Který je tvůj nejoblíbenější short circuit (motodrom) ?
Mám ráda dva. Cadwell protože je se dobře jezdí a Snetterto, protože jsem tady udělal dobré výsledky.

Který je tvůj nejoblíbenější přírodní okruh?
Mám ráda TT a Southern, ale nejraději mám Jurby.

Uvažovala jsi o startu v Evropě?
Ano, bylo by to fajn, ale problém jsou peníze a čas. Bylo by skvělé, kdybych nemusela pracovat, ale to bych pak zase neměla peníze

Zkoušela jsi nějaký jiný motoristický sport?
Jo, ale nebylo to opravdově. Skákala jsem v sedačce s Michaelem Masheterem. Závodila jsem ve dvouválcové motokáře. Taky jsem zkoušela motokros, ale jsem na to sr***a. 

Jseš orientovaná jenom na mužské sporty?
Ne nemyslím si, že to tak je.

Potkala jsi někdy nějakou jinou dámu závodnici?
Jo, potkala jsem jich dost a pár z nich jsou i kamarádky.

Je tady nějaký důvod, že nemáš hlavního sponzora?
Asi proto, že jsem žádného neoslovila. Připadá mi to trochu neslušné, žádat někoho, aby platil mého koníčka. Dostávám pomoc, kterou oceňuji. Dost na tom, že všechny moje peníze jdou na závody. Naše koupelna podle toho taky vypadá.

Kdo ti připravuje motocykly?
S radostí bych chtěla říct, že já sama, ale není to tak. Huddy dělá všechno, on dělá tu těžkou práce za scénou. Můžu měnit kola, ale jen v mém volnu. Můžu něco dělat, ale jsem trochu pomalejší a nikdy nemůžu najít to správné nářadí. Na Manx

Jak dlouho závodíš?
Od roku 2002

Jak dlouho jezdíš na motorkách?
První motorku jsem dostala v šestnácti. Moje první jízda proběhla za tribunou TT Course.


https://img89.imageshack.us/img89/7536/mhodgson1pt9.jpg

https://img89.imageshack.us/img89/7894/mhodgson2tv9.jpg

https://img89.imageshack.us/img89/695/mhodgson3ak5.jpg

https://img89.imageshack.us/img89/9591/mhodgsonwr3.jpg

https://img74.imageshack.us/img74/9536/mhodgson4ur5.jpg


Another woman who decided to compare her competitive ability with men is MARIA HODGSON.
There is short but interestin interview

Why Yamaha?
Prior to buying my first R6 I had nearly always had Suzuki.  I still use a Suzuki everyday to go to work.  I test rode the GSXR and R6 back to back and the R6 came out top because it put a grin on my face.  When I bought my new R6 last year it was a no brainer for me because there's not much in it in performance terms across the range but I think the R6 is the best looking.

Why Arai Lids?
They're very comfortable.  They aren't bulky and I find some lids are.  I like it when the air vents work and aren't on there just for show.

Where did you get your helmets design from?
I designed it myself, and drew up the artwork. 

What do you enjoy about bike racing?
I like riding fast and not having to worry about the traffic.  Racing keeps me sane.  I've also meet some really good friends through racing.

What's your favourite short circuit?
I like two I like Cadwell because there's a lot going on and I like Snetterton because I've had some good results there.

What's your favourite road circuit?
I enjoy the TT and the Southern but I really like the Jurby South Road

Would you consider racing in Europe?
Yes it would be nice but its time and money.  Be alright if I didn't have to work but then Id have no money!

Have you tried any other motorsport?
Yeah but nothing too serious I've jumped in the chair with Michael Masheter.  I've had a go at twin engine go-karts and I've raced a JCB.  I also had a go at moto x and I'm really crap at it.

Do you mind being in a male orientated sport?
No don't really think of it like that.

Have you met any other lady racers?
Yep I've met most of them can only count a couple as friends though.

Is there a reason why you have no major sponsor?
Probably because I don't ask!  Seems a bit cheeky asking someone to pay for your hobby!  I get help which I appreciate.  Most if not all my money goes into racing.  Our bathroom is proof of that!

Who prepares your bikes?
Id love to be able to say I do it all myself but I don't.  Huddy does everything he does all the hard work behind the scenes.  I can change my own wheels but in my own time!  I can do some things but I'm a bit slow and can never find the right tool straight away! 

How long have you been racing?
Since 2002

How long have you been riding bikes?
I got my first bike at 16.  My first ever go on a bike was at the back of the grandstand on the TT course.