Filip Rasocha

22.05.2009 14:15

Pozval jsem na pokec dalšího z našich jezdců, kterým není nikdo jiný, než člen vlčáckého týmu - Filip Rasocha.

Filipe, řekni nám něco v krátkosti o sobě. Odkud jsi a kdy jsi začal se závoděním?

Jsem z Prahy a závodím od roku 2005.

Jaké závody máš letos v plánu?

Hmm, letos pojedu jenom Hořice, všechno jsem chtěl prodat a jet  na vypůjčeném šestikilu, ale nějak se nezadařilo, takže to bude osvědčená K4 Suzuki GSX-R 1000.

Prozraď nám něco o svých závodnických začátcích.

No, co na to říct.... Mými prvními závody byly Hořické Zatáčky, na které jsem přijel po ose na své R1. To bylo v roce 2005  a startoval jsem na R1 z roku 1999. Sundal jsem zrcátka a SPZ a šel na věc. Dojel jsem někde kolem dvacátého místa. Pak přišly další závody v rámci PČR Volná, kde jsem startoval až do loňska, ale peněz je málo a závodů moc :-(  Každopádně Hořice chci jezdit dál, je to pro mě naprosto srdeční záležitost.

Jaký je tvůj dosavadní nejlepší výsledek ve tvé kariéře, nebo výsledek na který jsi nejvíc pyšný?

Největším úspěchem by se daly nazvat závody CEC, kde jsme s Vlčáky pár závodů v kategorii litrů s licencí vyhráli, celkově pak i ľoňský ročník, zrovna jako ten úplně první v roce 2006. Individálně jsem pak byl párkrát šestý, sedmý v PČR.

Teď se zeptám naopak. Závod na který bys nejraději zapomněl...

Mistrák v Brně v roce 2007, kde jsem to rozebral na Áčku ve druhém tréninku. Horko těžko jsem to s pomocí mechaniků poslepoval a posvařoval, abych stihnul závod. V něm jsem jel zpočátku v první desítce, ale po třech kolech se mi vysypalo přepákování na řazení a bylo po nadějích....

Co říkáš myšlence vzniku mitráku na přírodních okruzích?

Na to nemám jednoznačnou odpověď. Myslím, obávám se, že by se to začalo profesionalizovat, stejně jako dneska Volná, ale skončilo by to, na rozdíl od ní, velkým průserem - nějakým nešťastníkem namotaným na stromu.... Nevím...

Jaké máš oblíbené jídlo nebo pití? Co posloucháš třeba za muziku?

To nechám bez komentáře, to je spíš do seznamky.... :-))

Dobře, tak jinou otázku. Kdo je tvým vzorem?

Kamil Holán :-)))