Brian McCorkmack pojede u KMR Kawasaki

11.03.2013 16:09

Brian McCormack z Waterfordu je nejnovějším jezdcem týmu Vauxhall KMR Kawasaki. Bývalý šampión Adelaide Masters (2012) se připojil k týmu, kde pro mezinárodní i národní závody nahradí Ryana Farquhara a bude sedlat ZX10R Kawasaki.

McCormack se hodlá zúčastnit Vauxhall International North West 200, Isle of Man TT a Ulster Grand Prix. K tomu ještě přibydou některé národní závody, kde pojede třídu Superbike na zmiňované ZX-10R. Jeho prvním závodem na národní scéně bude na konci dubna závod Cookstown 100.

Brian říká: “Jsem moc rád, že se mohu připojit k Ryanovi a jeho týmu. Je to pro mě velikánská příležitost a proto bych ji rád chytil za pačesy. Vím, že se Ryan podílel na přípravě svých motocyklů a jsem nesmírně rád, že pojedu na strojích, které toho s ním tolik vyhrály.”

29letý jezdec začal s přírodními tratěmi teprve nedávno a pod vedením teamového bosse Ryana Farquhara se připojuje k Jamie Hamiltonovi, Connoru Behanovi a Jamesi Cowtonovi, kteří tvoří jezdecké obsazení KMR pro rok 2013.

K tomu doplňuje Ryan Farquhar: “Mluvil jsem s Brianem během Adelaide Awards Night a tam jsem se od něho dověděl, že nemá pro letošní rok motocykl. Známe se delší dobu, taky jsem se spolu několikrát utkali i na trati, takže rozhodování o nabídce nebylo zase až tak složité.”