Patrik Kolář

10.04.2010 14:55

Dalšího jezdce, kterého si dnes, díky Vojtovi Vaňkovi, představíme je jezdec kategorie 125GP, který patří do české absolutní špičky v závodech na přírodních okruzích. Je jím Patrik Kolář.

 

Ahoj Patriku, ne třeba tě moc představovat ale něco nám o sobě řekni.

Ahoj jmenuju se Patrik Kolář, narodil jsem se 15.5. 1981 a bydlím ve Dvoře Králové.

 

Jak dlouho závodíš a jak ses k závodění dostal?

Závodím již 15 let. Už od mala jsem se pohyboval okolo motorek, protože můj otec se tomuto sportu věnoval, tak jsem k tomu měl velice blízko.

 

Kde a na jakém stroji si absolvoval svůj první závod?

Můj první závod jsem jel, když mi bylo 14 a bylo to v Českých Budějovicích mistrovství ČR padesátek na motocyklu Simson.

 

V jaké kategorii a na jakém motocyklu startuješ?

Startuju v kategorii 125 GP. Jezdím na motocyklu značky Honda 125 GP rok výroby 1999.

 

Preferuješ spíše motodromy nebo přírodní tratě?

Preferuji přírodní tratě, protože jsou finančně dostupnější, nedá se na nich před uskutečněním závodu trénovat, tím padém máme všichni jezdci stejně rozdané karty.

 

Jaké jsou tvoje nejlepší výsledky?

Za můj největší úspěch považuji celkové umístění v MEZ MČR kde jsem skončil na 7 místě. Pak v roce 2008 a 2009 neoficiální mistr Přírodních Okruhů. K tomu si samozřejmě nejvíc cením vítězství v závodě 300 Zatáček Gustava Havla a to v roce 2008 a 2009.

 

Máš nějaký závodnický sen?

Mým snem je být továrním jezdcem a jednou bych chtěl závodit na Legendárním okruhu Isle of man.

 

Máš nějakého oblíbeného jezdce?

Nemám vysloveně svého oblíbeného jezdce, ale samozřejmě obdivuju a fandím Valentinu Rossimu.

 

Máš nějaký oblíbený okruh?

Můj nejoblibenější okruh je samozřejmě 300 Zatáček Gustava Havla v Hořicích.

 

Prozraď nám co nejraději jíš a piješ?

Nejoblibenější jídlo je králík na cibuli a pití dvojka dobrého vína.

 

Patriku moc ti děkuji za rozhovor a přeju ti v letošní sezoně mnoho úspěchů!

photo by Fotoman