Martin Sedlák

16.04.2011 19:16

Vojta Vaněk zpovídal dalšího předního českého jezdce.

Dalšího pilota, kterého vám chci představit je pilot dvoutaktních motocyklů. V loňském roce skončil v poháru přírodních okruhů na bramborovém čtvrtém místě v kategorii produkčních dvěstěpadesátek. Řeč je o Martinu Sedlákovi z Brna.

Ahoj Martine, trošku se nám představ.

Ahoj, jmenuji se Martin Sedlák je mi 24 let, pracuji v autobazaru a jsem z Brna.

Jak dlouho jezdíš a jak ses k závodění dostal?

K závodění mě dostal můj otec. Začal jsem jezdit třídu Evropa 70 a to bylo, když mi bylo 12. Jel jsem jen 2 sezony. Pak jsem měl menší přestávku a znova jsem začal minulý rok ve 23 letech road racing 250SP.

Jaké motocykly máš připravené na letošní sezonu?

Letos pojedu jako minulý rok třídu 250SP a k tomu ještě třídu 125SP a to jen diky mému sponzorovi Auto-Šerý.

 

Jaké máš plány pro letošní sezonu a na jakých závodech tě budou moct fanoušci vidět?

Ve 250 bych chtěl obhájit své 4. místo a pokusit se postoupit o par příček nahoru. Jelikož jsem na 125 ještě nejel tak nevím, co mam očekávat, ale chtěl bych se umístit max. v první 10. Jinak mám v plánu objet všechny přírodní tratě v ČR i SK a podle financí bych chtěl zkusit i nějaký závod na autodromu (mistrovství ČR - Alpe Adria Cup)

Jaký je tvůj dosavadní nejlepší výsledek?

Moje dosavadní výsledky jsou 5. místo v Těrlicku a Radvanicích a samozřejmě celkové 4. místo v Road Racing Cupu. Motorku jsem mel v sérii a bez uprav, a proto jsem byl s výsledkem spokojený. (celkové třetí místo mi bohužel uniklo o pouhé 3 body)

Na který ze závodů bys nejraději zapomněl?

Z českých závodů mi nejméně sedl Kyjov a ze slovenských bych nejradši zapomněl na Nové Mesto nad Váhom a i na Holíč, kde jsem mel svůj první pád.

 

Máš raději přírodní okruhy nebo motodromy a proč?

Autodromy jsem ještě nejel, jen ty malé ve třídě Evropa 70, před 10 lety takže to moc posoudit nemůžu.

Ale do budoucnosti bych autodromy jet chtěl podle financí.

Máš nějaký oblíbený okruh?

Určitě Hořice, Těrlicko a na Slovensku se mi líbí Kopčany.

 

A co jezdecký vzor? Máš nějaký?

Přímo vzor ne ale fandím Rossimu a Karlu Abrahámovi.

Ještě mi prozraď co rád piješ a jíš?

Pivo, maso s rýži a zeleninu..:D

Co si myslíš o poháru přírodních okruhů?

Myslím si že je to dobré. Přírodní okruhy mam rad, i když jsou docela nebezpečné, líbí se mi, ze je tam dobra atmosféra a lidi se kterýma si rozumím.

 

A na závěr chtěl bys prostřednictvím tohoto rozhovoru někomu něco vzkázat a nebo někomu poděkovat?

Chtěl bych poděkovat mému sponzorovi Auto-Šerý, díky kterému můžu letos jet 125 a také všem co mi pomáhají a podporují mě.

Martine díky za rozhovor a přeji mnoho štěstí a úspěchů na trati i mimo ní...

 

fotografie Petr Toman