John Burrows

06.01.2011 16:54

Který svůj výsledek považuješ za nejlepší v tvé kariéře?
 
Bylo to osmé místo v závodě senior TT v roce 2009

Změnil se nějak tvůj pohled na road racing poté, co jsi se stal otcem? 

Určitě ano, ale odhaduji, že to samé potkalo i tebe.

Jak vidíš budoucnost road racingu?
 
Myslím si, že některé menší závody se budou jezdit i dál, ale do budoucna to nejspíš bude jenom o NW a TT.

Jak ses dostal k závodům?

Nejdříve jsem jezdil track day (pozn.: volné ježdění), pak jsem si na konci roku 2002 vypůjčil 600 pro závody. A bylo to.


Kdo je tvým nejobávanějším soupeřem a proč?
 
Každý, kdo si sedl na motorku a pustil se dolů na Bray Hill….


Jaké plány máš do roku 2011?
 
Nepojedu tolik závodů, jako doteď, nejvíc bych si chtěl užít TT.

Který závod se ti v roce 2010 líbil nejvíc?
 
Bush, protoře jsem jel ve všech závodech a jenom o fous mě uteklo vítězství v grand final, plus vítězství v závodě supertwins s bonusem – zajel jsem nový traťový rekord…

Myslíš si, že budou v roce 2011 zakázány 600cc supersporty?

Ne



Kolik tě stojí závodění za jeden rok?

Nemám představu, ale asi to zkusím někdy spočítat…

Kdo je tvým hrdinou?
 
Joey byl nejlepším jezdcem všech dob

Pamatuješ si na své první vítězství?

Určitě, bylo to v Mondello Park v roce 2003, týden po tom, co jsem si vykloubil rameno. V tom roce jsem vyhrál ve třídách 600 a 1010 Clubmans championship.

Je tu nějaký tým, ve kterém bys chtěl být?

Upřednostňuji vlastní tým, ty ostatní vytvářejí na jezdce tlak…


Máš nějaký zajímavý koníček?

Cyklistiku a lyžování.

Máš v paddocku nějaké kamarády?
 
Získal jsem tam hodně kamarádů, paddock je taková velká cestovatelská rodina

Co děláš mimo závodní sezónu?

 Trávím víc času s Rachel a Jackem.


Co chceš říci závěrem?

Šťastný nový rok všem a velké poděkování všem mým sponzorům, kteří mě v minulých letech podporovali.