Anstey prvním vítězem Dundrod 150 v Superbike

07.08.2015 15:37

Bruce Anstey zvítězil v Topaz Airport Road Service Station Dundrod 150 Superbike, který je tradiční součástí Metzeler Ulster Grand Prix.

Jezdec týmu Padgett zvítězil s celkem pohodlným náskokem 4.78 sekundy před Connorem Cumminsem a třetím Peterem Hickmanem.

Po startu závodu se v čele usadil Ian Hutchinson, ale na jeho motocyklu Kawasaki odešlo řazení. To znamenalo, že se vedení ujal Guy Martin, který do té doby jel druhý.

Za Guyem jezdil nestárnoucí Bruce Anstey. V šestém kole závodu dosud vedoucí Martin havaroval na výjezdu z Ireland’s. Závod pak byl zastaven červenou vlajkou. Jezdec týmu Tyco z crashe naštěstí vyšel bez zranění. Bohužel přerušení mělo za následek to, že se program natolik zpozdil, že superbike byl vlastně jediným závodem toho dne.

Bruce Anstey k průběhu závodu poznamenal: “Guy doslova letěl. Byl to povedený závod, chystal jsem se, že Guye předjedu v posledním kole. Guy byl rychlejší než já, na výjezdu z Ireland´s ale potáhl dříve, než v předchozích kolech a to se mu stalo osudným… byla to škoda, byl to moc pěkný závod, který jsem si opravu užil.”

Druhý dojel Conor Cummins, který na UGP loni nestartoval, když se zotavoval ze svého zranění z TT. O to víc se mu letošní návrat určitě libil. On sám k tomu řekl: “Jsem moc šťastný, že jsem se dostal na podium, byl jsem šťastný jak blecha z toho, jak dnes Honda po celý závod fungovala. Je to velká výzva pro mě i pro tým na sobotní závod.