William Dunlop Racing - Dunmanway

23.08.2010 21:19

William Dunlop jezdící na D&GW Racing Honda, si v sobotu v Dunmanway Road Race v County Cork v Irské republice, zajistil svůj letošní titul v Irish Road Racing  Championship ve třídě do 250cc. Pětadvacetiletý jezdec ze severoirského Ballmoney má před závěrečným podnikem v Killalane skvělou výchozí pozici i ve třídách 125 Championship a Irish Supersport 600. Stopětadvacítky vede a ve supersportech ztrácí na vedoucího Ryana Farquhara pouhé čtyři body.

William, který se rozhodl jet v neděli na CD Racing 600 Yamaha i ve třídě superbike se přesvědčil, že boj o titul zdaleka nemusí být rozhodnutý a že jeho šestistovka ho může k titulu i dovézt.

 

William Dunlop: "Musím popravdě říct, že to byl to těžký víkend.Ve čtvrek se mě okruh líbil, ale už ne v pátek a v sobotu.Je to tady opravdu úzké a balíky jsou hodně blízko. Mnoho zatáček se jezdí na jedničku nebo na dvojku. Naštěstí bylo dobré počasí, protože bych se bál závodit tady za mokra. Chci poděkovat zdejšímu klubu za uspořádání těchto závodů, víc udělat nemohl a taky velikému davu fanoušků, který přišel na nedělní závody, to dává velké naděje v pokračování těchto závodů i do budoucna.  

Měl jsem dobrý den a teď jsem šampiónem ve 250cc. Děkuji D&GW Racing za to, co pro mě udělali, bez nich bych titul nezískal. Ryan sice vyhrál 125cc na jeho 450cc, ale já vedu šampionát před Paulem Robinsonem o 14 bodů právě před Kollalane, to by mělo být dostatečné. V 600cc mám taky stále šanci na titul, mezi mnou a Ryanem jsou jenom čtyři body rozdílu. Tenhle titul by pro mě znamenal velmi mnoho. Grand Final jsem dokončil na čtvrtém místě na šestistovce  Chrise Dowdse, ale musím smeknout před Derekem Shielsem, který dojel třetí. Derek se propracovává mezi absolutní špičku a jeho dnešní výsledek a výsledky ze Scarbrough to jenom potvrzují. Killalane je jeho domácí tratí, tak určitě bude chtít zopakovat podobné výsledky. Bude to pro mě těžké".

 

Irish Road Race Championships po Dunmanway (Munster100)

 

125cc

William Dunlop 156

Paul Robinson 142

Wayne Kennedy 97

 

250cc

William Dunlop 141 CHAMPION 2010

Barry Davidson 84

Michael Dunlop 76

 

Supersport 600

Ryan Farquhar 110

William Dunlop 106

Michael Dunlop 99