Sunflower uzavře sezónu Williama Dunlopa

22.09.2010 19:44

 

Dvojnásobný iriský roadracingový šampion William Dunlop, uzavře letošní sezónu v příštím měsíci na tradičním rozloučení se závodním sezónou, které se pod názvem Sunflower Trophy Races jezdí každoročně na okruhu v Bishopscourt. Závody se pojedou v sobotu 16.října. Znamená to, že William tedy změnil své původní plály, protože se rozmýšlel, zda sezónu ukončí v Silverstone nebo v německém Frohburgu. Nakonec se rozhodl do Frohburgu nejet.

Dunlop, který letos získal dva tituly v Irish Road Race Championships ve třídách do 125 a 250ccin 2010, závodil o předchozím víkendu v anglickém Scarborough na Oliver's Mount a jak sám poznamenává, potřebuje pár týdnů odpočinku od závodění. Druhým důvodem, proč do Německa nepojede, jsou nízké odměny za umístění, které by mu nepokryly náklady spojené s cestou do Froburgu.

 

William Dunlop: "Rozhodl jsem se necestovat do Froburgu, protože náklady na cestu jsou o něco vyšší, než jsem původně uvažoval. Původně jsem se rozmýšlel, že pojedu 250 D&GW Honda a 600 Yamaha Chrise Dowdse, ale teď už je to mimo program. Rozhodl jsem se jak jsem se rozhodl a nyní se už vše směřuji k Sunflower, kde pojedu motocykly Honda Darely Moora ve třídách 125 a 250cc. Na závody se těším, odměny za umístění tady bývají obvykle slušné, tak to bude jistě dobré zakončení roku 2010, který byl letos opravdu náročný. Minulý víkend jsem závodil ve Scarborough v Gold Cup na obou malých Hondách, ale v neděli se vše otočilo ve velmi špatný den. Nebyl jsem připravený absolvovat závod na  Oliver's Mount za podmínek, které tam panovaly. Okruh byl mastný a hodně to klouzalo. Navíc se v prvním kole odporoučel výfuk a já jsem skončil dříve, než jsem začal. Opravdu nemám rád závody za takových podmínek. Pomalu začínám přemýšlet o plánech na příští sezónu a nabízí se mě pár možností, o kterých ale zatím nechci mluvit".

foto wusa (Armoy 2010)