To pravé Indiánské léto teprve začne !!!

17.06.2009 19:21

Pro všechny příznivce roadracingu bylo Indiánovo vystoupení na Tourist Trophy Isle of Man možná vyvrcholením skvěle rozjeté letošní sezóny. Prvním vrcholem byly bezesporu Hořické Zatáčky, druhým právě Michalova účast na TT.

Přátelé, ale to pravé Indiánské léto teprve začíná !!!

Před pár dny už jsem avizoval nějakou tu velkou novinku, která se včera stala skutečností. Když jsem v neděli s Indim mluvil, povídal mě, že měl telefonát, ve kterém mu "jakýsi" Billy dával nabídku ke startu za jejich tým. Chvilku jsme o tom spolu mluvili, a mě bylo jasné, že tím člověkem není nikdo jiný než William (Billy) Smyth z Anglie, který je manažerem jednoho poměrně velkého týmu. Indi z toho byl docela překvapený, protože v té chvíli ještě přesně nevěděl o koho jde. Já jsem s Billem v kontaktu asi 3/4 roku a když jsem byl letos v Cookstownu, tak jsme se poznali osobně. Dlouho jsme spolu řešili účast jejich týmu včele s Carlem Rennie na 300 Zatáčkách. Že z toho nakonec sešlo, mělo dva důvody - jedna náklady na cestu a termínová kolize s North West. Rozhodnutí nejet Hořice padlo definitivně právě až v Cookstownu, tedy 14 dní před Zatáčkami.

Abych vás tedy už dál nešponoval. Indi včera podepsal smlouvu s anglickým týmem AIR KAWASAKI, kde by měl být jeho týmový kolega Carl Rennie !!! Je to polotovární tým (lépe řečeno - s podoporou zastoupení Kawaski pro Anglii). A již v této sezóně za tento tým Indi nastoupí v Irském roadracingovém šampionátu!

Teď jede domů, aby si trochu odpočinul a podělil se s námi o své zážitky a z kraje července se vrací do Irska, aby se postavil na start prvního závodu, kterým je pověstný podnik ve SKERRIES 100. Místní fanoušci už se na něho moc těší, protože Michala uvidí ve Skerries, Armoy, Mid Antrim, Kells a na Ulster Grand Prix. Představí se také v anglickém Scarborough. Indiánovým jediným úkolem pro letošní sezónu je "pouze" - učit se, učit se, učit se. Je skvělé, že na něho nebude vyvíjen žádný tlak, aby dělal výsledky. Ale známe Indiho .... :-)

Teď už se opravdu dá říci, že začíná skutečná česká invaze na ostrovy.

INDIAN SUMMER IS ON ITS WAY !!!