Poslední Williamův závod v roce 2010

16.10.2010 21:33

 

William Dunlop popsal své první dojmy o motocyklu Wilson Craig Superstock Honda, který sedlal během tohoto víkendu, že je to nejlepší motorka jakou kdy řídil.

Dunlop, který závod superbiků v Bishopscourt dokončil na sedmém místě říkal, že tahle motorka je svojí ovladatelností jako 250. Věří, že na takovém stroji bude schopen bojovat o ta nejvyšší umístění na třech nejdůležitějších mezinárodních ostrovních podnicích v roce 2011 (NW, TT, UGP).

William se nakonec rozhodl nestartovat v hlavním závodu Sunflower Trophy, ale i tak zajel své dosud nejrychlejší kolo na této trati v čase 1:08. Williams se rovněž představil ve dvoutaktech, když jel na motocyklech Delaney 125 Honda a D&GW Racing 250cc Honda.

 

William Dunlop:  "Moc mě těší, jak celý víkend probíhal. Wilson Craig Honda Superstock je jednoduše neuvěřitelná motorka.....nejlepší na jaké jsem kdy jel. Závodil jsme taky na 250, ale zatím nevím, jak to bude s touto kubaturou v roce 2011. Jsem opravdu neskutečně vděčný Wilsonu Craigovi za to, že mě poskytl šanci jet Sunflower a doufám, že jsem tady svým výkonem ukázal, že jsem jel na nejlepší motorce, na které jsem dosud seděl. Lidi si ani neumějí představit, jak težké to je prosadit se mezi klucky, kteří jedou superbiky....dělají to týden co týden a rychlost jakou jedou třeba motorky Briana McCormicka nebo Marka Johnstona je neuvěřitelná.

V malých třídách se mě až tak nedařilo. Stopětadvacítka neměla potřebnou rychlost, ztrácel jsem okolo dvou vteřin na kole, ale i tak jsem dojel nakonec šestý v prvním závodě. Ve druhém závodě jsem na to šel moc zhurta a protože jsem nestačil dostatečně ohřát gumy, šel jsem k zemi. Naštěstí bez zranění. Byla to moje chyba. Ve 250cc jsem jel třetí, když mě v posledním kole došel benzín, motorka ale neměla takovou rychlost jako stroj Marka Hannaha a Paula Robinsona. Ale i tak jsem spokojený, moc se těším na spolupráci s týmem Wilsona Craiga v roce 2011.

foto Alan Armstrong Sunflower Trophy (16.10.2010)