Plány Williama Dunlopa

02.10.2010 18:51

Po dvouleté spolupráci mezi Williamem Dunlopem a Chrisem Dowdsem (CD Racing) se nyné oba dohodli na rozdělení svých cest počínaje rokem 2011. Rozchod se nesl v přátelském duchu. Dunlop, který teď pracuje na představení svého vlastního týmu, velmi poděkoval za dosavadní spolupráci s týmem Chrise Dowdse a dodal, že nastala doba udělat krok vlastním směrem. Krok vlastním směrem, o kterém se William zmiňuje, představuje potvrzení informace, o které jsem se už zmiňoval ve svých předchozích článcích. William opravdu velmi vážně uvažuje o startu v Hořicích.

William Dunlop: "Předně chci moc poděkovat Chrisovi za jeho dosavadní pomoc, které se mě od něj dostávalo od roku 2008, kdy jsem se připojil k týmu. Vždycky jsem se v týmu cítil dobře, ale nadešel čas pro změnu. Byla mě nabídnuta finanční pomoc od mnoha sponzorů, s jejichž pomocí budu moci provozovat v roce 2011 svůj vlastní tým. Když jsem se rozhodoval co a jak, zvítězila hlavní myšlenka – vybudovaní týmu s motocykly Superbike a Supersport 600, se kterými bych se mohl zúčastnit v roce 2011 North West 200, Isle of Man TT a Ulster Grand Prix. To jsou moje hlavní priority. Rovněž bych rád jel některé závody British Supersport 600 Championship, pokud to bude možné.
Chtěl bych zkusit příští sezónu pojmout trochu odlišněji, než tomu bylo doposud. Chtěl bych zkusit i některé závody v Evropě, kterých jsem se dosud nezúčastnil (pozn. Hořice). Na přemýšlení mám dost času během dlouhých zimních měsíců. Letos bych ještě chtěl jet závěrečný závod Sunflower Trophy taky ve třídě superbike. Zatím jsem přihlášený do 125, 250, 600, ale nejspíš nepojedu všechny třídy. Odtrénuji a pojedu jenom třídu, kterou si nakonec vyberu. V této chvíli to nejspíš vypadá na 125 a Superbike, zatím si nejsem jistý u 600 nebo 250.  Chris mě nabízel, abych jel na jeho  600, ale poděkoval jsem mu. Chci jít vlastní cestou. Mám rád Sunflower Trophy a opravdu bych chtěl dobře zajet ve třídě Superbike. V tuto chvíli je to pro mě velmi důležité. Snad to všechno příští týden vyjde k mé spokojenosti".

foto wusa (Armoy 2010)