Miro Sloboda

14.03.2015 15:32

Loni se na příroďácích objevil jezdec s číslem #53 a abych byl upřímný, i když nejezdil úplnou špici, hodně mě tenhle chalan zaujal.

 

Ahoj Miro, představ se našim fanouškům.

Volám sa Miroslav Sloboda medzi nami Laki. Som z Malinova, kde si užívam volné chvilky. Závodim tušim od roku 2007 a vždy som o tom sníval, že niekedy, keď sa bude čo i len trochu dať, budem závodit a nakoniec sa mi sen splnil.

 

Jak už jsem zmínil v úvodu, loni to byla tvoje první sezóna na přírodě. Co jezdíš za třídu?

Posledné sezony závodím hlavne kategoriu 600 ssp na road ratingu, kde som si to poslednu sezonu ako nováčik velmi užil a tuto sezonu si tu zábavu chcem zopakovat.

 

Pověz nám něco o svém týmu.

Na závody mi chodí pomahať Milan Murgas, ktorý je moj velmi dobrý kamárat, s ktorým aj spolu organizujeme závody na okruhu MS motocup. Čiže naša choroba s motocyklovým závodením je jasná a nevyliečitelná. Pri závodeni často pomahá aj Max R2R, s financovaním je to horšie, tak sa vždy pomocna ruka zíde. Tento rok budem mať pravdepodobne nového mechanika Juraja Pátka, kedže Milan to zle znáša keď sú tréningy či závod. Ma niekedy dosť obavy tak kvoli šetreniu jeho srdiečka si da radšej oddych tak to všetci chápeme.

Teď mě zajímají tvoje výsledky, případně co se ti na závodech nelíbilo.

Čo sa týka mojich doterajšich výsledkov, tak sú tam niake umiestnenia aj celkove v MMSR. Niake dve celkove druhé, jedno v SBK a druhé v STOCKOCH a jedno tretie. A nebolo nas tam zrovna 20.

Na závod, na ktorý by som najradšej nespomínal, by boli minuloročné Radvanice, vieme prečo...

 

Jaký jsou tvoje plány do budoucna?

Plány som už prezradil, jazdiť Road Racing na SSP a niaky ten výsledok keby sa podaril, by som bol šťastný, tak treba zatiahnuť. Mám si ist vyskušat 125 SP, na ktorej by som mohol ist Hořice. Ak mi to na tom pojde, keď to pojdeme vyskúšať, tak idem do toho.

 

Jak se ti líbí přírodní tratě a kterou považuješ za nejoblíbenější?

Obĺubený okruh je momentalne Těrlicko, ale som zvedavý čo poviem, keď sa preveziem v Horiciach.  

Preferujem prírodné trate. Bol som trénovat na drome a nebavilo ma to. Prišiel som na prirodňák a hned to bola zábava.

Tak jsem zvědavej, co řekneš na hořickou trať, až ji okusíš…. Co rád jíš a piješ?

Čo sa týka mojho obĺubeného jedla, tak tatárak a chili con carne, také naše domace… Najoblubenejší nápoj je jednoduchý, všetko čo teče.

 

Máš raději dromy nebo roadracing? Jak jsi na tom se svými supeři? Jak tě berou, co myslíš?

Prirodné trate, ako som už povedal, sú krásné a keď si ich človek vyskúša, je rozhodnuté. Je to pieseň pre závodné srdiečko a divácky je to tiež velmi zaujímavé.

Čo sa týka súperov, tak je to pomaly ako jedna rodina. Mám velmi dobré vzťahy so súpermi, Mára Červený, napríklad nemal vobec problem poradiť, keď som sa na čokolvek opýtal. A tak isto všetci v depe si pomáhajú.

 

Takže Mára je tvůj oblíbený jezdec?

Obĺubeny jazdec je u mňa každý, kto sa postaví na start a po starte ťahá za plyn.

Závodnický sen….?

Závodný sen v mojom prípade je jasný, ale či je reálný, je velmi otázné, ostrov Man…. Doma sa nám rozrastá počet chorých na závodenie, najmladší syn závodi Yamaha PW a celkom mu to išlo na prvú sezonu na motorke. Dcera mala tiež závodné chútky a tiež sa zdokonalovala a nebála sa pridat plyn, len prišla tanečná a s motorkymi koniec…. nu čo je to baba. Najstarší syn mi chodí tiež pomáhať na závody robiť mechanika a dost sa toho na závodoch naučil a to ma velmi teší a chodí s oblubov.

 

To vypadá na další rodinný závodnický klan. Laki, děkuji ti, že sis našel čas na pokec a přeju ti veĺa úspechov.

 

Velmi pekne ďakujem a ďakujem všetkým fanúšikom čo chodia na závody. Ahoj Laki

 

foto wusa