MICHAEL PEARSON RACING - Ian Watson Spring Cup

21.04.2010 14:42

Dva skvělé výsledky udělal během uplynulého víkendu Michael Pearson, jezdec Carryduff Forklifts/Morrell Racing Kawasaki na tradičním podniku Ian Watson Spring Cup, který se jezdí na Olivers Mount v anglickém Scarborough.

Paerson jedoucí s motocykly Carryduff Forklifts Kawasaki Supersport 600 a Morrell Racing Kawasaki Superstock se stal druhým nejúspěšnějším jezdcem víkendu, hned za svým krajanem, fenomenálním Ryanem Farquharem (KMR Kawasaki), který dominoval celému podniku a připsal si na své konto další osm vítězství.

Pearson byl více než spokojený s průběhem celého víkendu a už se moc těší na úvodní závod na domácí půdě v CountyTyrone, kde je 23. a 24.dubna na pořadu tradiční Cookstown 100.

 

foto Alan Armstrong

 

Michael Pearson:  "Scarborough bylo prostě skvělé, je to trať, kterou mám moc rád, ale tentokrát jsem se musel sklonit před Ryanem Farquharem, který byl jednoduše dnes nepřekonatelný. Párkrát jsem se k němu dostal hodně blízko a můžu říct, že oba naše stroje jsou velmi vyrovnané. Měl jsem trochu problémy se superstockem, které mě určitě stály vítězství v závodě. Už se moc těším na následující víkend na Cookstown100. Zatím jsem tu závodil jenom jednou, to bylo v roce 2009 a obsadil jsem deváté místo v Open a šesté v závodě třídy Cookstown 100. Zvítězil jsem v „B“ závodě třídy 600, před Davy Organem, takže letos je mým cílem být samozřejmě v závodě „A“. Věřím ve úspěch".

 

Willis Marshall:    (manažer) "Bohužel jsem se závodů Ian Watson Spring Cup nemohl zúčastnit, ale z výsledků je jasné, že Michael jel skvěle a letos bude patřit k ozdobám každého závodu, kterého se zúčastní. Byl to další skvělý víkend pro značku Kawasaki with Kawasaki, jejíž jezdci obsadili obě první místa v obou závodech třídy Supersport 600 a v obou jizdách Ian Watson Spring Cup. Příští víkend v Cookstownu bude pro mě znamenat opravdu první roadracingový letošní podnik. Moc se těším, až uvidím Michaela na trati ve společnosti těch nejlepších jezdců. Bohužel s námi nebude náš hlavní sponzor Ivan Morrell, kterému o víkendu zemřela matka, kterému touto cestou vyjadřuji ještě jednou soustrast".