Michael Paerson přijede do Hořic

14.11.2009 19:49

Původně jsem si myslel, že tuto informaci pustím až později, ale protože se dnes objevila na některých zahraničních fórech, rozhodl jsem se ji přinést i českým fanouškům. Jak jsem psal, kontaktoval mě manažer jedné skutečné roadracingové megastar, abych jim pomohl zařídit vše okolo startu na 300 Zatáčkách v roce 2010.

Tím jezdcem není nikdo jiný než Michael Paerson, který k tomu říká :

„Slyšel jsem o Hořicích hodně informací. Victor Gilmore a pár dalších, kteří zde byli, mě přesvědčili o kvalitách tohoto podniku, proto jsem se rozhodl zúčastnit se jich. Cesta do Hořic bude nákladnější než jet North West, ale o mě je známo, že tuto trať nemám příliš oblíbenou. Proto jsem se rozhodl nejet North West a zúčastnit se závodů v České republice. Startovat budu v Supersportech a Superbicích.“

 

Willis Marshall (manažer) k tomu dodává :

„Tento podnik bude novým rizikem, které náš tým hodlá podstoupit. Kromě nás by se závodů měla zúčastnit i početnější skupina dalších irských jezdců. Hořické závody si u nás za poslední roky získaly značnou popularitu. Zatím jsem se nesetkal s žádnou negativní informací o tomto závodě, proto věřím, že to bude pro nás úspěšná mise.“

 

Když mě Willis v tomto týdnu oslovil s žádostí o pomoc, řekl taky, že je přesvědčený, že mají natolik kvalitního jezdce, že si troufají tvrdit, že z Hořic odvezou pódiové umístění. Jenom bych chtěl podotknout, že v šestistovkové třídě bude Paerson sedlat ZXR6 a v litrové se objeví na motocyklu, se kterým letos na irských silnicích kraloval Ryan Farquhar.  Michael byl v roce 2007 Irským superbikovým šampionem na okruzích, pak se ale rozhodl a přestěhoval do roadracingu, kde začíná slavit úspěchy. Rok 2009 byl pro Michaela prozatím nejlepším v jeho dosavadní kariéře. Získal tři vítězství v anglickém Scarborough (viz obrázky). Pak následovala celá sezóna na scéně irských přírodních okruhů, kde tenhle dvaatřicetiletý jezdec stále patřil mezi nejlepších šest jezdců. To potvrdil v závěrečném závodě v irském Killalane, kde získal tři pódiová umístění za Ryanem Farquharem a Michaelem Dunlopem v Superbike a Supersport 600. Závěrečné Grand Final Superbike pak vyhrál (pozn. Farquhar měl kolizi s Dunlopem, po které Dunlop odstoupil a Farquhar dojel myslím osmý).

Pro rok 2010 bude mít Michael k dispozici ZX10 Kawasaki Superbike, v plné úpravě, na které v letošním roce jezdil Ryan Farquhar. Také bude mít MSS Supersport 600 Kawasaki, se kterým bude startovat ve závodech supersportů s podporou Nicka Morgana z MSS Colchester Kawasaki.

Tento týden Michael odjíždí do Macau, aby se tady zúčastnil Macau GP.