Michael Dunlop před Skerries

30.06.2010 21:20

Michael Dunlop popřel přetrvávající zvěsti, které se objevily na internetu, že jeho neúčast minulý týden v Bush, byla zapříčiněná problémy v týmu. O nadcházejícím víkenu bude on i cely tým zpět ve Skerries .

Na TT jel Michael Dunlop na motocyklech Uel Duncan / Robinson Concrete Honda Superbike. Třikrát se umístil na pódiu a stal se nejúspěšnějším irským jezdcem, včetně nejrychlejšího kola 130.213 mph. I to byl jeden z důvodů, proč se všichni těšili na jeho start v Bush, měl to být slavnostní comeback Irského hrdiny na domácí půdě. Všechno ale bylo jinak.

Dunlop k tomu řekl : " TT znamená být téměř tři týdny daleko od domova a my jsme cítili potřebu dát si pauzu od závodění. "

Jednou z otázek, kterou na TT rozčeřil hladinu, bylo určitě Michaelovo chování . 21letý syn legendárního Roberta a synovec Joeyho, měl několik nevhodných invektiv na adresu Guye Martina. Prostě neustál některé situace. V tomto týdnu vyšlo několik rozhovorů, ve kterých Michael bral některá svoje slova zpět. Ale známe to, někdy je lepší mlčet, než mluvit příliš...

Důvodem jeho slov byla frustrace z toho, že se mu nepodařilo vyhrát a to třeba i přes to, že třeba ve druhém závodu supersportů pokořil traťový rekord, přesto to na Hutchyho nestačilo...

Michael k tomu dodává : "Od té doby, co jsem jsem přijel domů, jsem měl čas přemýšlet o tom všem, a teprve teď si uvědomuji, co jsem dosáhl. Omlouvám se, jestli jsem naštval některýé fanoušky tím, co jsem řekl na TT, ale všichni kluci jsou stále se mnou a budeme zpátky na další zábavu, počínaje Skerries o tomto víkendu."