Hotties Road Racing Teaom o svých plánech pro rok 2014

21.11.2013 10:51

Jak už jsem uváděl dříve Hotties Road Racing Team , který sídlí v anglickém  Yorkshire, bude mít pro příští sezónu k dispozici dva jezdce. K Michaelu Pearsonovi se tak připojuje i Paul Gartland. Oba jezdci se představí v irském národním šampionátu, zavítají i na kontinent a v plánu je i účast v některých závodech na britských okruzích, kde se v rámci podniků BSB jede třída Powerbike Thundersport.
 
Sean Russell ( šéf týmu )
" 2014 bude naše třetí sezónu a my jsme rádi, že Michael a Paul pojedou jako týmoví kolegové závody v Irsku  v Evropě a ve vybraných závodech na okruzích ve Velké Británii. Northern Escalators Installation vždy podporoval náš tým a nyní masivně investoval do dlouhodobé budoucnosti týmu . Pro všechny členy Hotties Road Racing bude rok 2014 velmi vzrušující. "
 
Michael Pearson :
"Jsem nadšený, že budu další celou sezónu jezdit v týmu Hotties s podporou Northern Ecalators Installations, který jsou hlavním sponzorem . Mé plány v nové sezóně se budou soustředit na britský šampionátu Powerbike Thundersport , který má na programu devět závodů. Budu taky závodit v národních i mezinárodních závodech , mimo jiné také v Hořicích v České republice a v německém Frohburgu . Doufáme, že se povede i předsezónní  testování ve Španělsku, na které se těšíme. Jsem moc rád, že v další sezóně budu pokračovat se svým současným týmem a sponzory. K dispozici budu mít nový Superbike ZX10 Kawasaki, který byl právě pro mě postaven Nick Morganem v MSS Kawasaki, k tomu ještě budu používat 600 a 650 Kawasaki.


Rád bych poděkoval i Kevinu Johnstonovi a Roger Featherovi z Northern Escalators Installations, Adrianu a Hilary Fellowovým z Hotties Thermal Packs, Rodu Lee z Lee Rod Racing, Seanu Russellovi (Hotties Racing), # 36 Supporters Club, Carryduff Forklifts , Charles Hurstov  Motorcycles , BikeBits NI, Blackwater Graphics, Tremaine Gregg Fhotos , Millers Oils a všem mým dalším sponzorům , bez kterých bych tenhle sport nemohl provozovat. Moje poděkování patří také Trevoru Harbinsonovi, Richardu McPhersonovi, Peteru Buddu , Richardu  Jamisonovi, Willis Marshallovi a Stuartu Hirstovi, kteří jsou velkou součástí mého závodění " .
 
Paul Gartland :
"Jsem potěšen, že jsem součástí takového zkušeného týmu, jako je Hotties Road Racing and Northern Ecalators Installations a jsem velmi hrdý, že mohu být jeho součástí . Budu jezdit na většině irských silničních závodech včetně Ulster Grand Prix ​​a Manx Grand Prix. Pojedu i Southern 100 plus tři podniky ve  Scarborough na Oliver´s Mountain, k tomu ještě přibude několik vybraných evropských. V roce 2014 budu jezdit na nové týmové GSXR600 Suzuki a ER6 Kawasaki, spolu s 450cc Kawasaki kterou mě poskytne Northern Gas. Jsem přesvědčen, že s touto novou technikou, kterou mám k dispozici v roce 2014, že budu v pozici, abych měl daleko lepší výsledky než jsem měl v roce 2013. Za tuto šanci nemohu nepoděkovat Hotties a Northern Escalators Installations ".