Corpse #33

22.03.2009 16:24

V poslední době se do popředí naší road racingové scény propracovávají další nové tváře. Jedním z těchto jezdců je i Petr Zrzavý, kterého spousta lidí, kteří se okolo závodění motají, znají pod trochu nezvyklou přezdívkou Mrtvola nebo Corpse#33. Petr se narodil 4.3.1980 v Hlinsku v Čechách, ale už 11 let žije v Praze.

 

Tak tedy, Corpse, jak ses dostal k motorkám?

Já, motorky a závodění: do motorek jsem se zbláznil už jako malej kluk. Prošel jsem si asi stejnýma začátkama jako každý kluk mojí generace. Pincek u babičky za barákem, pak Simson, kterého jsem samozřejmě náruživě ladil :-), atd... až jsem se dostal k Yamaze 350 RD bez TP! Každý kdo to měl někdy pod zadkem, ví o čem mluvím! :-) Tehdy jsem teprve pochopil, že jediná věc, která mě v životě dokáže naplnit až po okraj, jsou motorky!

Problém jsem měl tehdy jen jeden a to byli moji rodiče! Zkrátka jsem se nenarodil do motocyklové rodiny a tak s přibývajícími roky přišli úplně jiné starosti....

Takže nastala celkem velká pauza zapříčiněná jak jinak než nedostatkem financí....

 

A kdy přišly na řadu závody?

Zlom nastal až v roce 1999, kdy jsem potkal mého velkého kamaráda Michala „Indiho“ Dokoupila, po kterém jsem o něco později ,,zdědil" kultovní GSXR 750 92.

Na tu dobu nikdy nezapomenu! Každý den, kdy to jen trochu šlo, jsme byli schopni nalítat i 700 km a návraty domů pozdě za tmy nebyli ničím výjimečným. Poté mi prošlo rukama pár dalších strojů jako YZF 750, ZX9R, ZX10R a jiné, až přišel rok 2007 a rozhodnutí jít po již vyšlapané cestičce a následovat Indiho.

Závodit jsem začal tedy vlastně až teprve před rokem. Pořídil jsem GSXR 1000 07 a skočil do toho (ne, rovnýma nohama, ale rovnou po hlavě :-)) a lidi, co mě trochu znají mi určitě dají za pravdu. Když někomu řeknu, že první velké závody, na které jsem se vypravil byli Hořické Zatáčky, klepe si na čelo! Dnes můžu říct, že tak vřelého přijetí do zavodnické rodiny okolo Road Racingu jako se mi dostalo v Hořicích jsem vůbec nečekal a lidem jako je Wusa a Larry za to budu do smrti vděčný! Pánové ještě jednou díky a klobouk dolů před Vaším úsilím, které věnujete závodům! Zároveň tím chci říct, že závody na přírodních tratích jsou pro mě srdeční záležitostí, která je pro mě nade vše!!!

 

Co považuješ za svůj dosavadní Top výsledek?

Můj největší úspěch, co se týče umístění, je určitě 3. místo v Radvanicích.

Snad to nebyla poslední bedna :-)

 

Co tvoje plány před letošní sezónou?

Plán na letošní sezonu 09 je celkem jasný, pojedu všechny ,,příroďáky" u nás a to obě volné třídy (tam kde to půjde), to je priorita číslo 1!

Všechny zbývající finance směřuji na trénink po ,,dromech" včetně účasti v Czech Endurance Cupu.

 

Na letošek jsem postavil ještě novou Yamahu R6R, za účelem absolvování již zmíněných přírodních tratí, od které si hodně slibuji a doufám, že s ní nebudu dělat kotrmelce jako loni s ,,litrem" :-) Takže Suzuki GSXR 1000 a Yamaha R6....

  

To vypadá jako velká příprava na závod závodů – TT Isle of Man. Plánuješ, že by jsi šel i v tomhle ve stopách Indiho?

Jsem ten typ člověka, který žije jak se říká ze dne na den, takže moc neplánuji, ale určitě mám jeden velký sen....... Aspoň jednou se postavit na startovní rošt na TT Isle of Man. Myslím, že i velký kluci by měli mít své velké sny. :-)

 

Dobře, vrátíme se zase do Českých luhů a hájů. Co říkáš na snahy o usporádání českého mistráku na přírodních tratích?

Myšlenka pořádání mistráku na českých přírodních tratích, je dle mého názoru, tou nejlepší jaká se tu za poslední dobu narodila, bez ohledu na bezpečnost nebo chcete-li nebezpečnost pro jezdce! Každý ví do čeho jde, tak proč tomu nedat zelenou, když přijde 10-15 tisíc lidí kteří vytvoří neuvěřitelnou kulisu okolo trati spojenou s nezapomenutelnými zážitky jak pro piloty, tak i pro jejich fanoušky...... Jsem určitě pro!!!

 

Máš nějaký závodnický vzor?

Co se týče závodění jako takového je pro mě největší ikonou určitě Franta Šťastný...,zřejmě to bylo tou dobou, ale chlapi jako byl on už se prostě neroděj...

 

Teď od motorek trochu odbočíme. Co ty a jídlo?

Co jídla týče, nejlíp vařej samozřejmě babičky :-) a cokoli chutná skvěle, když to spláchnete vychlazenou plzničkou. :-)) 

 

Co bys rád vzkázal na závěr našeho povídání?

Chci poděkovat lidem kteří mi fandí, lidem kteří pořádají krásné závody, na které tak rád jezdím, tak i svým kamarádům kteří tvoří vlastně moji rodinu a bez kterých by nic z toho co dělám nemělo žádný smysl!

Zvláštní poděkování pak patří mé jediné lásce Lence, mým mechanikům Mirečkovi Dvořákovi a Rosťovi Hallovi a v neposlední řadě Indimu!!!

Díky vám a držte mi palce... Corpse 33

 

Díky za čas, který jsi mi věnoval i za pohled do tvého soukromí. Přeji ti hodně úspěchů, určitě další pódiová umístění a taky aby se ti splnil ten tvůj velikej sen o TT.