Cookstown 100 - sobota (3.díl)

27.04.2010 17:26

V sobotu ráno byl odjezd opět zpátky do Cookstownu. To už s námi jela i Ellie, Indiánova obrovská fanynka, která se těšila na její první osobní setkání s Michalem.

Indi se asi dobře vyspal, protože co ten den předváděl, bylo naprosto neskutečné. I když, kromě Twinů, startoval ze zadních pozic, vždycky ho bylo hodně vidět a probíjel se neustále dopředu. Naprosto fantasticky zajel Cookstown 100 Race A (SBK), kde dokončil na fantastickém 7. místě. Vyvrcholení pak přišlo ve třídě SuperTwin. Na roštu jsem s ním ještě mluvil a říkal, že je rozhodnutý vyhrát. Já mu na to povídám : „Ale je tam i Farquhar.“ Indi s úsměvem odpověděl : „Toho nepočítám.“ První kolo vedl John Burrows, těsně následovaný Farquharem a Indim! Pak už tam přece jenom byla díra. V kole následujícím se prohodil Farquhar s Burrowsem, ale Indi byl stále s nimi. Takhle to trvalo čtyři kola, pak se Farquhar vzdálil. Najednou se na Orritor Road objevila zelená motorka s číslem 123 na druhém místě! Indi si Burrowse vychutnal na brzdách v Gortin Corner a už svou šanci nepustil. Několikrát se dokonce s Faruharem přetahovali o rekord třídy, rekordní kolo nakonec zůstalo v rukách fenomenálního Ryana, který vytěžil vítězství ze všech svých startů.

Indi mě dovedl až k slzičkám, když mě ihned po závodě řekl : „Pavle, to máš ode mě k narozeninám.“ Místní fanoušci byli jak u vytržení a my byli hrozně pyšní, že jim to Indi nandal.

Bylo až dojemné, jakým způsobem mu diváci děkovali v v děkovacím kole. Nutno říct, že Indi předvádí na místní poměry kousky, na které nejsou diváci příliš zvyklí. Ať už jde o kývačku ve stoje, děkující úklony nebo pořádný burn out. Ryan Farquhar je fenomén, kterému tady všichni fandí, ale největší rozruch v každém průjezdu dělal Cameron Donald a Indi. I to svědčí o jeho popularitě.

Po závodě za ním chodila spousta fanlušků pro fotku, poro podpis nebo jenom poblahopřát ke skvělým výsledkům. Top fotograf Stephen Davidson si přišel udělat fotografie až do stanu AIR.

Pro mě osobně měla tahle závěrečná mela v paddocku ještě jedno příjemné vyvrcholení. To když mě místní hlasatel před startem posledního závodu představil místním divákům a popřál mě Happy Birthday. Samozřejmě padlo i slovo o Zatáčkách….